سینوزیت

انتخاب؛مسئله اینست.

with one comment

از وقتی خودم و در محاصره اطلاعات دیدم مسئله انتخاب برام مهم شد و حالا برای هر مسئله ای این قضیه انتخابه داره جلو چشام قرار میگیره از انتخابات که اسمش روشه تا انتخاب کتابی که می خوام بخونم…
یک نگاه به اطرافیانم نشون می ده که چقدر راحت می شه با انتخاب نادرست وقت و کشت و عقب افتاد، اینکه می گم عقب افتاد واقعا برای من همینطوریه ؛ زندگی شده برام یک جور رقابت که میشه اول شد توش ، میشه با خیاله راحت اخر شد و حتی میشه مثل آدمای روزمره ، اون وسط مسطا گیر کرد، دیده ام نشد و رفت تا تهش جوری که به هیچ کس و هیج جا بر نخوره….
برای من اینجوریه که ترجیح میدم اون جلو ملو ها باشم و حتی اگر شد اولین نفر از خط رد شم…آره جاه طلبی بزرگیه ولی یک جور هدفه و باید براش تلاش کرد تنها راهشم انتخاب درسته…
وقتی می گم انتخاب همه وجه های زندگی رو در بر می گیره؛ از همون اوایله جوونی وقتی بین انتخاب ریاضی فیزیک و فنی حرفه ای و درس نخوندن یکیرو انتخاب می کنی شروع میشه و ادامه پیدا می کنه با دانشگاه و رشته ای که قراره زندگیتو بسازه، تا زمانی که می خوای وقت صرف کنی برای دیدن یک فیلم،اینکه فیلمه ارزششو داره یا نه؟
زمانی که بین اینترنت، تلویریون، روزنامه, بازی کردن یا دیدن فیلم و کتاب قراره یکیشونو انتخاب کنی، زمانی که بین میلیون ها سایت گیر افتادی و وقتی بهش فکر می کنی وحشت برت میداره و حتی زمانی که می خوای شغلتو انتخاب کنی و حتی یه حتی وقتی می خوای یه دختر یا پسری رو بدبخت کنی و انتخابش کنی…همه و همه رو زندگی ادم و اون جلو عقب افتادنه تاثیر میزاره… .
خیلی دوست دارم راجبه تک تک قسمت ها جدا جدا روش های خودم و بگم تا شاید اگر کسی متن منو خوند و حال کرد روششو با من تقسیم کنه تا بهترین بشیم در استفاده مفید از زمان؛ که داره راحت کشته می شه، ما هم که قاتلای خوبی هستیم ؛ خونخوار و بی رحم….

Written by sinozit

اکتبر 2, 2010 در 5:06 ب.ظ.

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام
    تازه شروع کردم خوشحال میشم اگه بتونم رد پایی ازت توی آبادیم پیدا کنم

    آقای گنگ

    اکتبر 18, 2010 at 6:50 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

