سینوزیت

کروبی

with 23 comments

نمی خواستم رای بدم ولی تصمیمم عوض شد …می دونم اینا همش بازیه ولی می خام تو این بازی شرکت کنم…دلیلی برای همبازی شدن نمی دیدم ولی حالا به وضوح میبینم…
موج سبز راه افتاد تا حقوق مدنی بدست بیاره اما از این بابت نا امید بودم ولی حالا امیدوار شدم…کسی رو دیدم که در فیلم تبلیغاتیش از اینترنت پر سرعت حرف زد…کسی رو دیدم که بیشترین شعارش حقوق شهروندی بود…کسی رو دیدم که از ازادی مطبوعات و انتقاد از حکومت حرف زد…کسی که از عدم سانسور فیلم و کتاب حرف زد…از ازادی زندانیان سیاسی…و حداقل دختران کم حجاب طرفدارش باعث تخریبش که نبودند هیچ در فیلمش به وضوح نشون داده شدند…
اقای کروبی به خاطر شجاعت و حرف هایی که مدت ها انتظار شنیدنش از موسوی رو داشتم ولی هیچ وقت زده نشد و به جای ایشان امشب شما بیان کردین، به شما رای می دهم
و امیدوارم رای ها به سمت شما سرازیر بشه شاید حداقل یک روز با اینترنت پر سرعت blog بنویسم نه اینترنت56 یا 128 kb….که من به همین تغییر کوچک هم رازی خواهم بود که تغییرات بزرگ پیشکش حکومت اسلامی…

Written by sinozit

ژوئن 1, 2009 در 9:03 ب.ظ.

23 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. Karoubi ROCKS دیگه چی می خواستیم از شیخ که انجام نداده باشه. حالا نوبت ماست که تبلیغ کنیم براش

    yekshahrvand

    ژوئن 1, 2009 at 9:18 ب.ظ.

  2. Salam, dooste aziz… رازی ra ba ض minevisand😉

    doost

    ژوئن 2, 2009 at 8:54 ق.ظ.

    • مرسی دوست عزیز کاش من هم مثل شما پینگلیش می نوشتم تا هیچوقت اشتباه نمی کردم

      sinozit

      ژوئن 2, 2009 at 5:57 ب.ظ.

  3. شیخ ما ، همینه همینه !!!

    بهزاد

    ژوئن 2, 2009 at 10:45 ق.ظ.

  4. از این کد استفاده کن
    http://gilak.net/?p=44

    Salar

    ژوئن 2, 2009 at 11:54 ق.ظ.

  5. من هم اگه رای میدادم به کروبی میدادم

    اما مهم اینه که نمیدم

    چون با اینکه میدونم کروبی مرد عمله اما این رو هم میدونم که جلوش رو میگیره علی آقا با همون یه دستش!

    merman

    ژوئن 2, 2009 at 12:50 ب.ظ.

    • خود من هنوزم دو دلم یادمه چهار سال پیش از احمدی نژاد طرفداری کردم …رای ندادم ولی خیلی ازش خوشم اومده بود چون شجاعانه و صادقانه حرف می زد…حالا برام تجربه شده که به حرف اعتماد نکنم و به قول خود شما نظام از جای دیگه می لنگه…

      sinozit

      ژوئن 2, 2009 at 6:00 ب.ظ.

  6. na karubi va na hich kodum nemitunan va emkan pazir nist ke taghirati be in zir banaee ro tu 4 sal bedan

    che entezari darin az reis jomhur tu jomhuri eslamiiii?????
    kami vaghe negar bashim
    musavi,karubi, ahamadi nejad ya rezai farghi nadaran !!!!

    khane az paybast viran ast!!!!

    no man

    ژوئن 2, 2009 at 1:56 ب.ظ.

    • «چون با اینکه میدونم کروبی مرد عمله اما این رو هم میدونم که جلوش رو میگیره علی آقا با همون یه دستش!»

      کروبی تنها کسی که احتمال دارد جلوی خودکامگی های رهبری بایستد

      پویان فخرایی

      ژوئن 2, 2009 at 2:10 ب.ظ.

  7. من اول مطمئن بودم که قراره به موسوی رای بدم
    ولی فیلم دیشب کروبی و حرفهاش واقعا تاثیر داشت، حرف دلم بود، اگه موسوی بازم حرف امیدوار کننده ای نزنه منم به کروبی رای می دم،

    در ضمن از همه هواداری اصلاحات (چه کروبی، چه موسوی) خواهش می کنم سعی نکنن هم دیگه رو خراب کنن، چون ممکنه به دور دوم کشیده بشه، و این حرکت ها در دور دوم ممکنه باعث بشه به نفع هم رای ندیم و احمدی نژاد رای بیاره

    علی

    ژوئن 2, 2009 at 6:45 ب.ظ.

  8. فقط موسوي

    aMiN

    ژوئن 2, 2009 at 7:44 ب.ظ.

  9. iche zood varede bazi shoodi!!!!😀

    armaghan

    ژوئن 2, 2009 at 9:58 ب.ظ.

  10. گفتی دختران کم حجاب.
    امیدوارم روزی کسی رئیس این مملکت بشه که در دوران او هیچ کس جرات نکنه یک کیسه سیاه سر زن ایرانی بکشه.

    آریو

    ژوئن 3, 2009 at 12:42 ب.ظ.

  11. من با كلي تحقيق ديدم كه فقط كروبي مرد عمل و قابل اتكاس!!!بياين كمكش كنيم تا تغيير بده همه چي رو!!!

    ماردين

    ژوئن 6, 2009 at 4:06 ب.ظ.

  12. من عاشققققققققققققققققققققققققققققققققققققتم کروبی عزیز !!!! واقعا بی ریا ترین انسان دنیا تویی

    نگار

    ژوئن 6, 2009 at 11:52 ب.ظ.

  13. براتون متاسفم که این قدر کوته فکر هستید

    تاسف

    ژوئن 7, 2009 at 1:28 ق.ظ.

    • کاش لینکی از مطلبی که داری می زاشتی یا اگه نداری حداقل نظرت و می گفتی نه که به همین راحتی متهم کنی و بری؟ شدی احمدی نژاد؟

      sinozit

      ژوئن 7, 2009 at 3:46 ب.ظ.

  14. واقعاً باورم نمي شه که کسي بخواد به آقاي کروبي راي بده … واقعاً براش متاسفام مثلاً‌يه روحانيه .. همين امثال اينا باعث مي شند که مردم انقدر نسبت به دين بدبين بشند.. اون از حرف زدنش..اون از کارايي که کرده و نمي تونه دفاع کنه… اخه به چيش دلمون خوش باشه که بهش راي بديم.. يعني مملکت ما بجز اين چندتا هيچ گزينه ي ديگه براي نامزد شدن نداره که ما از سر اجبار بخوايم به امثال کروبي راي بديم… همون بهتر که بره تو کليپ ساسي مانکن يکم بخنديم

    سارا

    ژوئن 7, 2009 at 9:46 ق.ظ.

    • من بعد از این مناظره ها تا حدی بهتون حق می دم ولی واقعا حاضری از بین این چهار تا احمدی نژاد بشه رییس جمهورت خب پس بسم اله

      sinozit

      ژوئن 7, 2009 at 3:45 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

